Overtuig uw opdrachtgevers met de nieuwe KOMO film

Uw bedrijf heeft een of meer KOMO-certificaten. Maar… weten uw potentiële nieuwe opdrachtgevers dat? En weten ze hoe bijzonder u daarmee bent? Wél als u het nieuwe KOMO-filmpje op uw website zet.

Objectieve kwaliteit mag in beeld

De nieuwe KOMO-film staat online en draait om de betekenis van het KOMO-certificaat: kwaliteit zoals beloofd voor de bouw en de infrasector. En waarom je daarop als afnemer altijd kunt vertrouwen. Een KOMO-certificaat onderscheidt u als bedrijf van concurrenten die níet onder KOMO kunnen leveren. Want u toont uw objectief getoetste kwaliteit zwart-op-wit aan. Met het grootste en bekendste onafhankelijke keurmerk in bouw en infra: KOMO. Dus dat mag volop in beeld!

Maak reclame met uw KOMO-certificaat

Bent u KOMO-certificaathouder? Dan nodigen wij u uit om het filmpje bij uw klanten en relaties onder de aandacht te brengen. Dat kan door het te ‘embedden’ op uw website, of het te delen via social media – bijvoorbeeld LinkedIn en Facebook. En er een berichtje aan te wijden in uw e-mail nieuwsbrief. Waarom? Op een begrijpelijke manier komt de meerwaarde van úw producten en/of bouwprocessen als certificaathouder in minder dan 1,5 minuut heel overtuigend onder de aandacht van uw doelgroep. En benadrukt u uw positie als vooraanstaande leverancier, die kan leveren onder KOMO-certificaat.

Lees meer hierover in de laatste KOMO nieuwsbrief voor attest- en certificaathouders.